dinsdag 30 juni 2009

.

Kijk, het is gewoon stom. Als ik niet achter ze aanloop loop ik zonder een doel maar nergens heen. om niet achter ze aan te lopen ga ik per dag 5x te veel naar mijn locker, zonder dat het nodig is. Volgens mij vinden ze me stom. Ik voel me nu nogal -meisjeuitklasdieiedereenachternaloopt-achtig. nee, ik voel me niet zo, ik voel me alsof zei me zo gaan zien. maar dat is vast hopelijk toch niet zo,. en ik stel me aan ja, maar kan ik er wat aan doen? en ik moet blij zijn dat ik nog vriendinnen heb. hum. ik vind het niet leuk ofzo om achter mensen aan te lopen. (ja ik dwaal af en herhaal dus ga maar iets zinnigers doen dan dit lezen) en vandaag stond ik zinloos op iemand te wachten, terwijl andere 2 meisjes ook aant wachten waren, en zei de ene, 'je mag wel verder lopen hoor' met een gezicht van WAAROMLOOPJEACHTERONSAAN en ik voel me schuldig omdat zij het waarschijnlijk dus niet leuk vinden als ik bij ze zit in de pauze, en ik heb zelfmedelijden omdat ik mezelf zielig vind omdat ik bij hun zit en ik gewoon de hele pauze voor me uit staar en probeer mee te lachen om dingen die ik nog niet half hoor omdat mensen hun rug naar me toedraaien en het toch niet tegen mij hebben.

Of verbeeld ik me dat soms

Geen opmerkingen:

Een reactie posten